bolsa de fitness essentials:aqua

2022-02-21

Características da bolsa de auga de fitness: exercicio e construción muscular, non é fácil de romper, seguro de tocar, úsao en calquera momento e en calquera lugar, axeitado para todos os niveis.

Bolsa de pesas de adestramento portátil chea de auga O principio de deseño utiliza a inestabilidade do fluxo de auga para exercer a capacidade de equilibrio dinámico do corpo. Estás preparado para usar a nova ferramenta de exercicios revolucionaria? Usa a nosa bolsa de auga de fitness para desafiar o adestramento de todo o corpo, sente o balance da auga dun lado a outro e activa os músculos de todo o corpo mentres intentas manter o equilibrio. Mesmo podes exercitar eses pequenos músculos que case nunca usaches! AdemaisSempre que a bolsa de auga de fitness estea chea de auga, todo o produto controlará facilmente o equilibrio. Podes exercitar directamente a forza.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy